Menu
  • 1-HOE KAN IK MIJ VOOR EEN CURSUS INSCHRIJVEN?

    Inschrijven gaat digitaal via onze website. Als u al cursist bent bij ons, heeft u bij het aanmaken van uw account een mail ontvangen met daarin uw account gegevens. U kunt inloggen met uw persoonlijke gebruikersnaam (standaard het e-mailadres) en wachtwoord. Vervolgens kunt u een keuze maken voor een cursus.

    Bent u nieuw bij ons, dan kunt u zich aanmelden als nieuwe cursist op onze website. Hoe u zich kunt registreren wordt uitgelegd bij vraag 2.

    Heeft u geen computer? Het secretariaat is van maandag t/m donderdag telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 050 – 3636597 (tussen 10.00 tot 12.00 uur) Wij helpen u dan graag verder.

  • 2-HOE KAN IK MIJ REGISTREREN BIJ HOVO NOORD-NEDERLAND?

    Op onze homepage vindt u rechts bovenaan de pagina de knop ‘REGISTREREN’, klik op deze knop of ga rechtstreeks naar het aanmeldformulier via de link: https://hovonoordnederland.nl/mijn-hovo/registreren

    Onderaan het registratieformulier staan drie aan te vinken vakjes:

    Vakje 1- mijn contactgegevens opnemen in de deelnemerslijst van mijn cursus. (dit houdt in dat wanneer u zich opgeeft voor een cursus uw gegevens op de deelnemerslijst komen, deze zijn dan ook zichtbaar voor de andere cursisten.)

    Vakje 2 + 3 Vink deze aan als u onze digitale nieuwsbrief (paar keer per jaar) en papieren cursusgids (2 x per jaar) wil ontvangen.

  • 3-KAN IK NOG INSCHRIJVEN NA DE UITERSTE INSCHRIJFDATUM?

    Mocht u zich na de uiterste inschrijfdatum alsnog voor een cursus in willen schrijven, dan is dit soms mogelijk. Het kunt hierover mailen naar hovo@rug.nl.

  • 4-HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK EEN INSCHRIJFBEVESTIGING KRIJG NADAT IK MIJ HEB INGESCHREVEN?

    U ontvangt direct na uw inschrijving via onze website een inschrijvingsbevestiging per e-mail. Mocht u niks hebben ontvangen controleer dan uw spammap.

  • 5-WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN WACHTWOORD NIET MEER WEET?

    Rechts bovenaan de homepage bevindt zich de knop ‘INLOGGEN’ (of klik op deze link: https://hovonoordnederland.nl/mijn-hovo).

    Op de inlogpagina vindt u twee invoervelden, gebruikersnaam en wachtwoord. Onderaan deze velden staat: ‘wachtwoord vergeten?‘. Klik dit aan. Vul vervolgens uw gebruikersnaam in (dit is standaard uw e-mailadres) en klik dan op de knop ‘Nieuw wachtwoord’

    Zodra u hierop klikt wordt er een link naar uw mailadres gestuurd. Door op de link in dit mailbericht te klikken wordt u doorverwezen naar een pagina waarop u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren en bevestigen. Nadat het nieuwe wachtwoord is bevestigd kunt u inloggen met dit wachtwoord.

    Mocht het inloggen helemaal niet lukken dan kunnen wij controleren wat de juiste gebruikersnaam is en/of voor u een (tijdelijk) nieuw wachtwoord aanmaken. Mail hiervoor naar het secretariaat: hovo@rug.nl of bel tijdens kantooruren: zie onze contactpagina.

  • 6-KAN IK DE CURSUS NOG ANNULEREN NADAT IK MIJ HEB INGESCHREVEN?

    U kunt een cursus annuleren tot de in de cursusgids vermelde uiterste inschrijfdatum. Er worden dan wel administratiekosten (€ 15,-) in rekening gebracht. Het eventueel al betaalde cursusgeld (minus de administratiekosten) wordt dan aan u terugbetaald.

    Bij een annulering na de uiterste inschrijfdatum wordt 50% van de cursusprijs bij u in rekening gebracht.

    Vanaf de dag voor aanvang van de cursus is annuleren niet meer mogelijk.

    Annuleren kan alléén schriftelijk, via de mail of per brief, onder vermelding van uw eigen gegevens en de titel en code van de cursus.

  • 7-ANNULERING BIJ OVERMACHT (ZIEKTE O.I.D.), WAT NU?

    In uitzonderlijke gevallen van overmacht, zoals ernstige ziekte of overlijden van de cursusdeelnemer voor aanvang van de cursus, kan het volledige cursusgeld worden teruggestort. Mail hiervoor naar hovo@rug.nl of bel tijdens kantoortijden, zie hiervoor onze contactpagina.

Cursusgids
Cursusgids winter-voorjaar 2022. Via deze gids kunt u ook doorklikken naar de cursus van uw keuze.